Pagini

sâmbătă, octombrie 23

Windows 7

Windows 7 este cea mai recentă versiune de Microsoft Windows, un sistem de operare produs de compania Microsoft pentru utilizarea pe calculatoarele personale de tip PC...deci sa ales proful de Vista si de noutatile pe care le aducea el fata de XP,pentru ca ei bine a aprut alta versiune de Windows,asa numitul win. 7...ce sa spun despre el ???e frumos dar nu prea...sunt de parere ca are prea multe skinuri,prea multe gadgeturi care nu fac decat sa iti manance resursele.Deci acestea fiind spuse ma intorc la Xp-ul meu batran si invechit...si astept win 8 

2 comentarii:

  1. Windows 7 nu se rezuma la "skinuri si gadgeturi " .
    Windows 7 a fost facut pentru a corecta problemele cu securitatea ; este mult mai bine protejat si chiar daca n-ai firewallu` activ si vre-un antivirus pe Pc nu vor fi afectate fisierele windowsului deci nu-ti vor manca viteza virusii (daca ajungi sa ai)

    Am Windows 7 si nu m-as mai desparti de el , pentru prima data pot spune ca microsoft a facut o treaba buna :) . Poate e din cauza ca B.Gates a lasat compania

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu l-am avut instalat mult,asa ca nu stiu mare lucru despre el...treaba cu firewall-ul am auzit-o si eu acum ceva timp si este un + pentru windows 7,totusi raman la parerea mea ca are prea multe pentru un windows...sunt fan XP chiar daca poate a trecut vremea lui si ar trebui sa iasa la pensie.
    In ceea ce il priveste pe Bill Gates nu stiu ce sa zic...dupa succesul de care s-au bucurat windows,office,xbox,etc. in timp ce el conducea compania era si timpul sa iasa la pensie si sa lase pe altii sa ii continuie munca...cu ideile lor bune sau mai putin bune.

    RăspundețiȘtergere