Pagini

sâmbătă, octombrie 23

Seriale


Desi imi plac foarte mult unele seriale inca nu am avut timp sa le vad...datorita timpului pana acum nu am vazut decat trei seriale.
Primul serial pe care l-am vazut si pot spune ca ma fascinat a fost Prison Break,datorita lui am prins gustul acestor gen de productii...pe scurt in serial este vorba de coruptie care ajunge la rang de lege,datorita coruptiei Lincoln Burrows interpretat de Dominic Purcell ajunge la inchisoare si urmeaza sa moara pentru o crima pe care nu a comis-o...nu va dezvalui mai multe detalii asa ca va las pe voi sa vedeti serialul si va astept cu pareri.
Cel de al doilea serial pe care l-am vazut a fost Heroes unde treptat isi fac aparitia diverse personaje care mai de care cu puteri mai ciudate...merita vazut serialul...
Si cel de al treilea serial pe care l-am vazut mai mult la televizor,dar pe sarite si dupa mult timp l-am vazut pe tot este Familia Bundy unde o familie ciudata trece peste momente care mai de care mai comice...
Voi ce seriale ati vazut ???

2 comentarii:

  1. House ! este despre un doctor mai "special" este foarte tare ! iti recomand toate sezoanele sa le vezi !

    RăspundețiȘtergere
  2. Din cate am vazut are 7 sezoane,asadar am la ce sa ma uit o perioada de timp.
    Alte recomandari ??

    RăspundețiȘtergere