Pagini

sâmbătă, octombrie 23

Actorul preferat

Am vazut foarte multe filme la viata mea,unele atat de proaste incat te plictisesc inca din generic,altele care te tin in suspans pana la sfarsit si dabea atunci intelegi cu adevarat actiunea filmului.
Deci in unele filme sunt niste actori care nu ar fi buni nici macar pentru figuratie,ce sa mai vorbim de roluri principale sau secundare...nu dau exemple pentru ca sunt convins ca vor fi persoane care chiar indragesc acesti actori "buni" dupa parerea mea.
Eu am vrut sa fac un post despre actorul meu preferat si am ajuns sa vorbesc despre cai verzi pe pereti...
Deci actorul meu preferat este Al Pacino care de a lungul timpului a jucat in multe filme de care toti am auzit,ca de exemplu :
The Godfather
Serpico
Scarface
Scent of a Woman
The Devil's Advocate
Care este actorul vostru preferat ?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu