Pagini

sâmbătă, octombrie 23

GPS

In ziua de azi cand toate se fac pe fuga nu mai avem rabdare sa cautam pe 100 de harti drumul cel mai scurt sau cel mai economic de la A la B...asa ca ne luam un gps.
Pe piata exista foarte multe modele de gps-uri si tot atat de multe firme,unele mai bune,altele mai putin bune.(garmin-am avut de ales intre aceasta firma si mio/evolio-nu am auzit lucruri bune despe aceasta firma/smailo si multe altele)
Deci imi treuia un gps,ce e de facut ???ca tot vorbeam de fuga mai sus...nici nu a mai trebuit sa ma duc in magazin pentru a achizitiona aparatul,l-am cumparat cu un singur click.
MIO MOOV S555 este device-ul pe care l-am cumparat si de care pot spune ca e super.Hartile din Romania sunt destul de detaliate deci este foarte util in calatorii pentru ca stie cam toate soselele din tara.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu