Pagini

sâmbătă, octombrie 30

Mai avem timp ???

Intr-o seara un barbat intorcindu-se foarte suparat si obosit de la munca, avusese un program foarte incarcat si stresant la munca, dar cind ajunse acasa surpriza, fiul lui il astepta la usa si ii spune:
- Tati pot sa vorbesc putin cu tine,barbatul fiind nervos ii spune
- Da , hai spune!
- Tati te rog imi poti spune te rog cat castigi pe ora?
La care tatal fiind foarte nervos il i-a si ii spune:
- Dar de ce te intereseaza intra in casa si du-te in camera ta imediat
Copilul ascultator se duce in camera lui si inchide usa dupa el, tatal dupa ce s-a calmat si s-a gindit oare de ce ma intreba?, o fi ceva asa important de ma asteptat la usa si nu doarme ca de obicei la ora aceasta!Ciocaneste la usa lui si il intreaba daca poate sa intre si intreaba?
- De ce vrei sa stii cat cistig eu pe ora? I-au 50 de dolari ! Bucuros copilul ca sta de vorba in sfirsit cu tatal lui ii spune:
- Pai ma poti imprumuta am si eu nevoie de 25 de dolari si scoate un pumn de maruntis si incepe sa-i numere, tatal vazind ca are deja bani foarte nervos incepe sa strige la el:
- Dar ce jucarie sau ce ai vazut si nu ti-o poti cumpara, poate sa mai astepte! Si foarte nervos iese din camera! A mai trecut ceva timp si se tot gindea la copil ca nu-l lasase sa isi termine ce avea de spus si din nou bate la usa copilului si il intreaba de data aceasta cu bani in mana:
- Uite aici cei 25 de dolari dar ce vrei sa faci cu ei? La care copilul cu lacrimi in ochi ii spune:
- Vreau sa te platesc pe tine ca maine sa vi acasa cu o ora mai devreme si sa mergem in parc sa ne plimbam.Barbatul ramase fara cuvinte.

Foarte emotionanta povestioara...daca ajungem sa ne cumpere copiii o ora pentru a merge in parc,nu e bine,ceva nu este in regula.Incearca sa nu ajungi in locul barbatului.
Tin sa precizes ca nu eu sunt autorul povestioarei,dar m-a emotionat atat de tare incat am vrut sa o arat si eu mai departe pentru a putea fi citita de cat mai multe persoane.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu