Pagini

joi, noiembrie 11

Razboi

A trecut si ziua de astazi,fatidica 11.11.2010 si deocamdata nu s-a adeverit ce a prezis Nostradamus si Vanga...mai sunt cateva ore pana la finele zilei.
Daca inca nu ati aflat ce semnifica aceasta data,desi nu prea cred...pentru ca toata lumea vorbeste de acest eveniment major,va spun eu...ei bine astazi ar incepe cel de al treilea razboi mondial.
Iranul isi testeaza armele nucleare linistit,S.U.A isi vede de treaba ei si astfel toata lumea este fericita...
Am citit astazi in ziar ca mai marii numerologii ai planetei au descoperit mai multe asemanari intre 11.11.2010(mai exact cifra 11)si alte evenimente tragice care au avut loc in trecut.
De exemplu :
- data de 11.09.2001,este ziua neagra a Americii cand Turnurile Gemene ale World Trade Center s-au prăbuşit în urma unui atac terorist, revendicat de Al-Qaida;
- primul avion care s-a abătut asupra celor două turnuri avea numărul 11;
- exploziile din Madrid s-au întâmplat în data de 3/11/2004;
- tragedia din Madrid a avut loc după 911 de zile de la cea din America;
Da...coincidenta sau nu ?nu stiu...dar cand am citit articolul in ziar m-a trecut in fior rece,nu stiu de ce.
Ca tot vorbim de tragedii,zile fatidice,catastrofe data de astazi a fost mai cautata pe Google si decat celebra deja 21.12.2012...ce ati uitat de sfarsitul calendarul mayas,de inversarea polaritatii,s.a.m.d....si era sa uit,mai nou si Pentagonul a declarat ca apocalipsa are o noua data...si ghiciti care ???da...21.12.2012.
Ce sa mai zic...timpul le va rezolva pe toate,nu avem de unde sa stim ce o sa fie in 2012,eu unul cel putin nu stiu ce imi rezerva ziua de maine...ce sa mai zic de 2012.

2 comentarii:

  1. astazi a murit un luptator al tarii!! este bunicul meu! nu i-a placut niciodata arma, desi a fost un erou. a crezut ca muzica e mai presus de arma. a fost un veritabil "laurar" la vioara. Dumnealui, a facut mai multi kilometri. pe jos in rimpul razboiului decat am facut eu cu masina. il iubesc si respect pt.toata dedicatia lui pentru tara. romania....stat naţional, suveran şi independent, unitar şi indivizibil.... R.I.P Mateciuc Ilie 1923-2010

    RăspundețiȘtergere
  2. sunt nepotul,nre 0744915602

    RăspundețiȘtergere